fredag den 14. februar 2014

Noget jeg kan bruge...

En rest til 35 kroner
For første gang i hele mit liv, har jeg syet noget jeg selv kan bruge - fantastisk! Jeg fandt en lille rest i Stof og Stil som jeg fik syet sammen til et rør og voilá - et halstørklæde! Ikke fordi det var så meget syteknik i dette projekt men det var besværlig nok, da stoffet var helt umulig at sy i. Et blondestof med stræk som flyttede sig under foden hele tiden og jeg er glad for at syningerne ikke synes, når man tager det på. Hvis man kunne, havde jeg dog ikke taget det på...

Perfekt match :-)
Farverne passer rigtig godt til min nye jakke og jeg har allerede indviet det. Det føles dog lidt grænseoverskridende at gå ud med noget jeg selv har lavet men jeg ved, at det er fordi jeg er så utrolig selvkritisk! Jeg bliver jo nok nødt til at vænne mig ved det, jeg gider ikke sy flere projekter til skraldespanden! Jeg har jo også et ønske om at til en vis del skabe mit eget tøj, en personlig garderobe. Nu er jeg lidt i gang :-)

2 kommentarer:

  1. Det er da totalt fedt :-)))) Men uuuuha hvor jeg godt kender det der med fuldstændigt umulige stoffer --- gggrrrr!!! Godt gået at du fik stykket igennem maskinen og det blev en succes. Og hej du, ikke noget med at sætte dit lys under en skæppe - du er da knald-dygtig, og jeg glæder mig meget til at se dig rende rundt i egne kreationer :-)))))

    SvarSlet
  2. Tak søde... Nej, du har ret; det der med at sætte sit lys under en skæppe, kan vi ikke rigtig bruge til noget. Op med hagen og hold hovedet højt :-)

    SvarSlet